Pentru succesul oricărei afaceri, este important să rămână în mintea clienților. Asta înseamnă că, ori de câte ori se gândesc la un tip de produs sau serviciu, numele afacerii dvs. ar trebui să le vină în minte prima dată. Pe lângă servicii excelente și produse de calitate, cadourile de afaceri pot îndeplini acest scop cel mai bine. Niciodată nu e o idee bună să oferiți niște cadouri aleatorii pe lângă carduri, acestea vor fi uitat foarte repede de clienți. Cadourile de afaceri trebuie să fie suficient de inedite pentru a fi memorabile. Cât timp vă gândiți la cadoul de afaceri ideal, mai jos aveți câteva puncte cheie pe care să le aveți în vedere.

1. Personalizați cadourile

Gândiți-vă la ceva care are uz universal dar care să fie câtuși de puțin important pentru majoritatea oamenilor. E clar că nu puteți face o serie largă de cadouri personalizate pentru fiecare client în parte.

Cadouri personalizate

Deci, un articol util și important vă va ajută să-i faceți pe clienți să se simtă speciali. De exemplu, un carnet cu logo-ul firmei este o idee foarte bună pentru masa oricărui client.

2. Reprezentați-vă firma

Cea mai bună idee ar fi ca acest cadou să vă reprezinte firma într-un fel sau altu. Dacă dețineți o firmă de automobile, faceți rost de o statuie mică din cristal în forma unui cal pentru a reprezenta viteza.

La fel, dacă aveți o firmă de instrumente pentru muzică, creați un instrument funcțional în miniatură cu logo-ul firmei pentru a-l oferi clienților. Asta ar trebui să reprezinte calitatea și eficiența fimei care ar apărea în mințile lor ori de câte ori se gândesc la un produs relevant.

3. Măsurați valoarea cadoului

E o idee proastă să faceți cadou un aparat de cafea în valoare de 200$ unui client care vă aduce un profit de 240$. Faceți un efort să fie memorabil, nu scump. O vacanță scumpă își pierde farmecul odată ce s-a terminat, iar un pix mult mai ieftin cu un citat inedit poate avea un efect mai îndelungat asupra clienților.

4. Livrați-l personal

Dacă lista voastră nu este atât de lungă și ați ales câțiva clienți importanți pentru a le face cadouri, livrați-le personal. Un serviciu de livrare nu ar avea un impact atât de mare. Drept urmare, dacă livrați cadoul personal, asta le va rămâne bine întimpărit în minte.

5. Cadouri avantajoase

Să aveți în vedere dacă acel cadou le va fi mai de folos decât o ceașcă de cafea, un caiet sau un breloc. Puteți oferi clienților câteva reduceri de preț pentru o perioadă de timp, pe baza unui card de membru. Dacă majoritatea clienților voștri sunt femei, le puteți face cadou un tratament de înfrumusețare gratuit. Mai mult de atât, puteți crea anumite cursuri relevante pentru afacerea voastră, de exemplu, cursuri de gătit, de croșetat, de grădinărit, etc.

În concluzie

Un cadou de afaceri nepotrivit vă poate ruina imaginea permanent în fața clienților, sau în cel mai rău caz, îi poate batjocuri. Gândiți-vă foarte bine, deoarece sunt o grămadă de cadouri frumoase, semnificative și memorabile. Trebuie să alegeți un cadou inedit care să vă reprezintă pe dvs și afacerea voastră cel mai bine, și să vă păstreze în mintea clienților.

Mesaje similare:

    Nu a fost găsit